f800s..να το παρω;; - BMW F800 Riders Forum & Registry



Remove this advertisement by REGISTERING.

Results 1 to 25 of 25
  1. #1

    Joined
    Sep 2009
    Online
    10-02-09
    Posts
    5 / 0 / 1 / 0
    γεια σε ολους τους φιλους μοτοσυκλετιστες του forum.Οπως καταλαβατε απο τον τιτλο εχω προβληματιστει και εγω(οπως και αλλοι φιλοι οπως εχω δει)σχετικα με την αγορα η οχι του f800.Μεχρι στιγμης με αυτα που εχω διαβασει στο forum αλλα και γενικοτερα,εχω καταληξει στα εξης συμπερασματα:
    1.To f800 εχει παρουσιασει καποια προβληματα τα οποια στην πλειοψηφια τους αντιμετοπιζονται σωστα απο την επισημη αντιπροσωπεια,ενω στα πιο καινουργια μοντελα φαινετε να εχουν εξαληφθει.
    2.Απο τους κατοχους που δεν συναντησαν καποια σημαντικα προβληματα,διακρινω μια φοβερη εκτιμηση προς τη μοτοσυκλετα τους.Μιλανε με τα καλυτερα λογια και ειναι πληρως ικανοποιημενοι.
    3.Κατα γενικη ομολογια ειναι μια πολυ ομορφη μοτοσυκλετα,και με τιμη στα 9000 μια πολυ καλη επιλογη,ενω με λιγη προσοχη και ψαξιμο μπορει καποιος να βρει και μεταχειρισμενο σε πολυ καλη τιμη.
    Αυτα ειναι τα συμπερασματα που εχω καταληξει μεχρι στιγμης.Υπαρχουν ομως καποια πραγματα που θα ηθελα να ρωτησω εσας που ηδη εχετε στην κατοχη σας το f800,και νομιζω ειστε οι πιο καταληλοι να απαντησετε.
    1.Οδικη συμπεριφορα(αναρτησεις,ευσταθεια στα πολλα,καλυψη αερα,συμπερφορα ιμαντα και γενικα οτι νομιζετε οτι ειναι σημαντικο σε αυτον τον τομεα.)
    2.ABS.Δουλευει;Δεν δουλευει;Το χρειαζομαι πραγματικα;(ποτε αλοτε δεν ειχα μοτο με ABS..)
    Οδηγω μηχανη κοντα στα 10 χρονια και πραγματικα μου αρεσει πολυ το BMW και ειμαι ψημενος να το αγορασω.Ελπιζω να με βοηθησετε.
    Ζητω συγνωμη για το μεγεθος του γραμματος και ευχαριστω οσους αφιεροσουν χρονο να το διαβασουν και να απαντησουν.Να ειστε ολοι καλα.

  2. Remove Advertisements
    F800Riders.org
    Advertisements

  3. #2
    Dr.KC's Avatar
    Location
    Athens - Greece
    Joined
    Sep 2006
    Online
    07-02-12
    Posts
    1,212 / 89 / 0 / 1
    Motorcycle
    '09 R1200GS
    Για χαρά φίλε Γιάννη,

    Θα είμαι σύντομος,

    Quote Originally Posted by giannis View Post
    1.To f800 εχει παρουσιασει καποια προβληματα τα οποια στην πλειοψηφια τους αντιμετοπιζονται σωστα απο την επισημη αντιπροσωπεια,ενω στα πιο καινουργια μοντελα φαινετε να εχουν εξαληφθει.


    Είναι ακριβός όπως το περιγράφεις. Η αντιπροσωπία είναι δυσκοίλια γενικά, αλλά δε σε κρεμά. Σε ότι αφορά πιο παλιά και πιο καινούρια μοντέλατο θέμα είναι περίπλοκο. Αν πας για μεταχειρισμένο πάρε κάτι του 2008, όχι γιατί του 2006 ή του 2007 έχουν πρόβλημα αλλά γιατί έχουν όλα πάνω από 30.000 χλμ. Μοναδική εξαίρεση το δικό μου του 2007 με 12.500 χλμ. (Έχω φάει τρελό κόλλημα με το ST μουκαψούρα)

    Quote Originally Posted by giannis View Post
    2.Απο τους κατοχους που δεν συναντησαν καποια σημαντικα προβληματα,διακρινω μια φοβερη εκτιμηση προς τη μοτοσυκλετα τους.Μιλανε με τα καλυτερα λογια και ειναι πληρως ικανοποιημενοι.


    Φαντάσου ότι εγώ είχα αρκετά προβλήματα και πάλι είμαι τρελαμένος με το ST. Ίσως το πιο ολοκληρωμένο μηχανάκι στα 800cc.

    Για τα υπόλοιπα δε ξέρω τι να πω. Όλα είναι υποκειμενικά.

    Από κοντά για καφεδάκι με το JOF


    F800ST (07) / R1200GS (09)

  4. #3

    Joined
    Sep 2009
    Online
    10-02-09
    Posts
    5 / 0 / 1 / 0
    Ρωτησα μεσω mail την αντιπροσωπεια αν υπαρχει δυνατοτηταα test ride και περιμενω απαντηση.Μια βολτα για να βγαλω τα τελικα συμπερασματα..Αν και πιστευω οτι ειναι αργα..Κολησα ηδη με το bmwδακι..θα χαρω πολυ να τα πουμε και απο κοντα φιλε Κωστα,και αν οργανωσετε καμια βολτα προς βορα εδω θα ειμαι.Καλες βολτες με το st.

  5. Remove Advertisements
    F800Riders.org
    Advertisements

  6. #4
    Dr.KC's Avatar
    Location
    Athens - Greece
    Joined
    Sep 2006
    Online
    07-02-12
    Posts
    1,212 / 89 / 0 / 1
    Motorcycle
    '09 R1200GS
    Γιαννάρα, το μόνο σίγουρο είναι ότι δε θα το μετανιώσεις.

    Τα bmwδακια σε κερδίζουν μέρα με τη μέρα και το καταλαβαίνεις μόνο όταν τα αποκτήσεις. Αυτό που εκπλήσσει ευχάριστα πάντως είναι η φιλικότητα τους. Ακόμα και το k1200stπου έτυχε να οδηγήσω παρά ήταν φιλικό για τα 167 αλογάκια του.

    Θες/νικη που μένεις;

    Ανεβαίνω πολύ συχνά οπότε όταν το πάρεις θα τα πούμε σίγουρα.

    F800ST (07) / R1200GS (09)

  7. #5

    Joined
    Sep 2009
    Online
    10-02-09
    Posts
    5 / 0 / 1 / 0
    Καθε μερα που περναει ειμαι και πιο κοντα φιλε Κωστα.Δυτικα μενω,Αμπελοκηπους.Τα λεμε και πριν το παρω..Και το xtx βολταρει καλα..!Θα τα πουμε.

  8. #6
    CHARISMA's Avatar
    Location
    Chalkidiki, Greece
    Joined
    May 2009
    Online
    08-27-15
    Posts
    21 / 0 / 0 / 1
    Γειά σου φίλε,

    αν και καινούργιος με τις μηχανές, έχω ερωτευτεί την ST μου, καμία έκπληξη στην οδήγηση και στην συμπεριφορά, όσο για τις αντιπροσωπείες, η συνήθης ελληνική συμπεριφορά... είναι αρκετό όμως αυτό να σε αφήσει μακριά από μιά τόσο ωραία μηχανή, ούτε με σφαίρες :ο) όσο για τον ιμάντα που ρωτάς, εγώ δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα... την μηχανή μου την πήρα μεταχειρισμένη με 5.000km και σε 4 μήνες έκανα άλλα 8.000km επιπλέον, κανένα απολύτως πρόβλημα,

    καλή τύχη με την επιλογή σου

  9. #7
    Dr.KC's Avatar
    Location
    Athens - Greece
    Joined
    Sep 2006
    Online
    07-02-12
    Posts
    1,212 / 89 / 0 / 1
    Motorcycle
    '09 R1200GS
    Quote Originally Posted by CHARISMA View Post
    Γειά σου φίλε,

    αν και καινούργιος με τις μηχανές, έχω ερωτευτεί την ST μου, καμία έκπληξη στην οδήγηση και στην συμπεριφορά, όσο για τις αντιπροσωπείες, η συνήθης ελληνική συμπεριφορά...
    Εγώ μέχρι στιγμής δεν έχω βρει κάτι κακό στον ιμάντα.το αντίθετο θα έλεγα.

    Θέλει λίγο προσοχή με τα πετραδάκια και μετά από κάθε γέμισμα του ρεζερβουάρ καλό είναι να τη βάζεις στο διπλό stand και να κάνεις έναν απλό έλεγχο στον ιμάντα.

    Τα πετραδάκια ραγίζουν τον ιμάντα και έχει αναφερθεί και από φίλους του εξωτερικού ότι ακόμα και με τρύπα έχει βγάλει 20.000Κμ.

    Γενικά το ST ή το αγαπάς ή το μισείς. Φαντάσου ότι την πρώτη χρονιά που το πήρα είχα φοβηθεί τόσο με τις μαλακίες που μου έκανε, που ήθελα να το δώσω.αλλά παρόλη τη δυσκοιλιότητα της BMW όλα λύθηκαν και μπορώ να πω ότι θα το άλλαζα πολύ δύσκολα. Για πολλούς λόγους, μερικοί είναι οι εξής:

    • Δεν παίζει στην αγορά μηχανάκι στα 800cc και 85 αλογάκια που να καίει 4.7Lt/100Km.
    • Πολύ φτηνό service για BMW.
    • Τρομερά προβλέψιμο και με ένα καλό set ελατηρίων τουλάχιστον εμπρός απλά γίνετε τέλειο.
    • Χωράει παντού.
    • Είναι άνετο.
    • Και άμμα έχεις κουράγια σου κάνει και τα κέφια.

    Τώρα βέβαια μη βγει κανείς σκληροπυρηνικός και μου πει ότι με τα ίδια λεφτά παίρνεις 1000ρι πολεμικό.το ξέρουμεαλλά τα S/ST/R δεν απευθύνονται σε τέτοιο κοινόκαι το ξέρουμε όλοι αυτό.

    Πάντως ακόμα και σήμερα, μετά από σχεδόν τρία χρόνια συμβίωσης, όταν το βλέπω νομίζω ότι μόλις το αγόρασα. Αυτό το μονόμπρατσο με τρελαίνει!!!

    NA TO ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ!

    F800ST (07) / R1200GS (09)

  10. #8

    Location
    Darmstadt, Germany
    Joined
    Dec 2007
    Online
    03-10-14
    Posts
    110 / 0 / 5 / 19
    Motorcycle
    '09 F800S
    Motorcycle
    '08 F800ST
    Να προσθέσω ότι προτείνω το ST αντί για το S. Είχα 18000χλμ στο st όταν μου το κλέψανε και πήρα το s (το οποίο χτες έκανε το service των 10000).

    Το φέριγκ του st είναι πολύ καλύτερο -- ακόμα και με την ψηλή τη ζελατίνα του st και με την καρίνα της ac schnitzer, το s δεν φτάνει το st από πλευράς προστασίας από αέρα/βροχή.

    Βέβαια το s είναι λίγο φτηνότερο, αλλά η διαφορά υπερκαλύπτεται αν βάλεις κάτω το κόστος της σχάρας, του λασπωτήρα και της ψηλής ζελατίνας.

    Το s έχει λίγο πιο σπορ θέση οδήγησης όμως δεν κουράζει -- τις προηγούμενες βδομάδες έκανα ταξίδι 3000χλμ ιταλία-ελβετία-γαλλία-γερμανία-αυστρία-ιταλία και δεν με κούρασε ιδιαίτερα (στάσεις για τσιγάρο κάθε 120-150, βενζίνη κάθε 2η στάση). Το st όμως το θυμάμαι να είναι παρ'όλα αυτά πιο ξεκούραστο.

    Κατανάλωση μέσα στην Αθήνα μου βγάζει 5,5 (πάω κάπως τσίτα είναι αλήθεια) και στο εν λόγω ταξίδι είχα 4,4.

    Α, και στο nordschleife (μπίτι αρχάριος) από pit-out σε pit-in έκανα 12' 35" με το s μου :-Ρ

    Αυτό είναι και το καλό μ'αυτό το μηχανάκι, κάνει για τα πάντα. Ευέλικτο και οικονομικό για σπίτι-δουλειά-καφέ-σπίτι. Άνετο για μεγάλα (ή μικρά) ταξίδια, πολύ καλό το τριβάλιτσο της bmw, όπως και το softbag και το tankbag (προσοχή αν πάρεις το s μην πάρεις το μεγάλο tankbag). Και στέκεται και αξιοπρεπέστατα στην πίστα, με περισσότερη ροπή (αν και λιγότερα άλογα) από supersport 600άρι. Και το βασικότερο απ'όλα: καλοζυγισμένο και προβλέψιμο.
    Wenn ist das Nunstruck geht und Slottermeier?
    Ja. Beierhund das Oder, die Flipperwald gesprt!

  11. Thanksgiannis thanked for this post
  12. #9
    Dr.KC's Avatar
    Location
    Athens - Greece
    Joined
    Sep 2006
    Online
    07-02-12
    Posts
    1,212 / 89 / 0 / 1
    Motorcycle
    '09 R1200GS
    Quote Originally Posted by Leonidas View Post
    Κατανάλωση μέσα στην Αθήνα μου βγάζει 5,5 (πάω κάπως τσίτα είναι αλήθεια) και στο εν λόγω ταξίδι είχα 4,4.
    Μόλις φτάσεις τα 15.000 Χλμ. η κατανάλωση μέσα στη πόλη θα πέσει και άλλο.

    Εγώ πλέον είμαι σταθερά στο 5.1 με 4.9, όχι και άσχημα.

    Το μεγάλο + σε αυτό το μηχανάκι είναι ότι κάνει για όλα, ίσως από τα καλύτερα all-around μηχανάκια στην αγορά.

    F800ST (07) / R1200GS (09)

  13. #10
    Dr.KC's Avatar
    Location
    Athens - Greece
    Joined
    Sep 2006
    Online
    07-02-12
    Posts
    1,212 / 89 / 0 / 1
    Motorcycle
    '09 R1200GS
    Ρε συ Λεωνίδα, κάνε ένα καλό report με τις διαφορές που βλέπεις μεταξύ S και ST.

    Το μοτέρ του 2009 είναι το ίδιο τραχύ με του 2008?

    F800ST (07) / R1200GS (09)

  14. #11

    Joined
    Sep 2009
    Online
    10-02-09
    Posts
    5 / 0 / 1 / 0
    Quote Originally Posted by Dr.KC View Post
    Ρε συ Λεωνίδα, κάνε ένα καλό report με τις διαφορές που βλέπεις μεταξύ S και ST.

    Το μοτέρ του 2009 είναι το ίδιο τραχύ με του 2008?
    Πραγματικα Λεωνιδα νομιζω οτι εισαι ο καταληλοτερος για να κανεις ενα τετοιο report.
    Παντως η απαντηση σου ηταν πολυ διαφωτιστικη γιατι το bmw το θελω για τετοιου ειδους χρηση και εγω(δουλεια,ταξιδακι και γιατι οχι και την πρωτη επισκεψη σε πιστα..!)
    Θα επιμεινω στην επιλογη του s γιατι απλα μου αρεσει περισσοτερο

  15. #12

    Location
    Darmstadt, Germany
    Joined
    Dec 2007
    Online
    03-10-14
    Posts
    110 / 0 / 5 / 19
    Motorcycle
    '09 F800S
    Motorcycle
    '08 F800ST
    Καταρχήν το S και το ST, προς αποφυγή παρεξηγήσεων, είναι στην ουσία το ίδιο μηχανάκι. Άρα ο,τιδήποτε είναι φτιαγμένο για S, τοποθετείται χωρίς μετατροπές και στο ST και αντίστροφα. Μοναδική εξαίρεση τα μανιτάρια της μηχανής. Επίσης το μεγάλο tankbag δεν βολεύει στο S, τουλάχιστον για αναβάτη 1,75 και κάτω...

    Τα μοτέρ είναι ολόιδια. Το ίδιο και συμπλέκτες κλπ. Ανάλογα με το έτος κατασκευής, υπήρξαν κατά καιρούς βελτιώσεις, αλλά ένα μοτέρ του 2006 με όλες τις ανακλήσεις είναι στην ουσία ίδιο με το 2009. Αν κάποιος ψάχνει για μεταχειρισμένο, να ρωτήσει τον αρ.πλαισίου, με το οποίο μπορούν στη BMW να σου πουν αν έχουν γίνει όλες οι ανακλήσεις ("καμπάνιες" τις λένε). Τα μόνα (απ'όσο γνωρίζω) καινούργια για το 2009 που δεν καλύπτονται από ανακλήσεις είναι οι καθρέφτες (είναι πιο σφιχτοί αλλά δεν έχουν πλέον τις 2 "θέσεις") και το μαύρο χρώμα στο μοτέρ του S.

    Οι διαφορές S και ST είναι:
    1) Χρώματα: Το 2009 S έχει μαύρο βαμμένο το μοτέρ (όλα τα ST όπως και 2006-2008 S είναι ασημί). Επίσης στο S το μεσαίο καπάκι μπροστά από τη σέλα, και το μπροστά φτερό, είναι ματ μαύρα. Οι ζάντες του S είναι επίσης μαύρες.
    2) Τροχοί: Το S έχει διαφορετικό design ζάντας (δε νομίζω να διαφέρουν στα λοιπά χαρακτηριστικά). Επίσης από το εργοστάσιο το S έρχεται με πιο σπορ λάστιχα.
    3) Faring: Στο ST προσφέρει πολύ μεγαλύτερη προστασία από βροχή και αέρα. Υπάρχει βέβαια και η καρίνα της AC Schnitzer (500€ περίπου) που δίνει στο S ελαφρώς καλύτερη αεροδυναμική, πολύ καλή "σπορ" εμφάνιση και ανεπαίσθητα καλύτερη προστασία αναβάτη, αλλά δεν φτάνει το fairing του ST. Επίσης το AC Schnitzer είναι ασύμβατο με το δίποδο, όπως και η "μαμίσια" καρίνα άλλωστε. Στο ST, εκτός από τα 2 πλαϊνά κομμάτια του faring, υπάρχει και ένα εσωτερικό καπάκι στη μεριά του ψυγείου καθώς και ένα καγκελάκι-τραβέρσα για να στηρίζονται στο πίσω μέρος τα πλαϊνά faring.
    4) Τιμόνι: Τα clip-on του S δίνουν μια θέση οδήγησης μεταξύ supersport και touring. Δεν είναι πολύ σκυφτή η θέση οπότε δεν κουράζει τόσο πολύ σε μεγάλα ταξίδια, αλλά η θέση οδήγησης του ST είναι σίγουρα πιο ξεκούραστη. Υπάρχει πάντως και ρυθμιζόμενη τιμονόπλακα (sportego) καθώς και το τιμόνι της AC Schnitzer που είναι μεταξύ S και ST από πλευράς σκυψίματος (έτσι λένε).
    5) Παρμπρίζ: Το ψηλό παρμπρίζ του ST προσφέρει καλύτερη προστασία από άνεμο/βροχή. Βέβαια μπορεί κανείς να βάλει την ψηλή ζελατίνα στο S, αλλά η πιο σκυφτή θέση σε φέρνει πιο κοντά στο παρμπρίζ και (όσο κι αν ακούγεται περίεργο) τελικά δεν έχεις το ίδιο καλή προστασία σε σύγκριση με το ST. Υπάρχει ποικιλία από aftermarket ζελατίνες που όμως δεν είχα τη δυνατότητα να δοκιμάσω για να τις συγκρίνω με τις μαμίσιες
    6) Σχάρα: Το ST έρχεται με τη σχάρα στον standard εξοπλισμό. Η σχάρα ταιριάζει με τη μπαγκαζιέρα της BMW αλλά μπορείς να δέσεις και συμβατική τσάντα/σακβουαγιάζ με χταπόδι. Για τις πλαϊνές βαλίτσες της BMW χρειάζεται επίσης η σχάρα αυτή. Η σχάρα _δεν_ χρειάζεται αν πας για μπαγκαζιέρα/βαλίτσες givi κλπ. που έχουν δικιά τους σχάρα.
    7) Λασπωτήρας πίσω: Το ST εχει λασπωτήρα πίσω στον standard εξοπλισμό, είναι όμως σχετικά φθηνός και τοποθετείται πανεύκολα και στο S. Προστατεύει κυρίως την πλάτη του συνεπιβάτη ή το πίσω μέρος της σέλας από πιτσιλιές, καθώς επίσης και το όχημα που βρίσκεται πίσω μας.
    8) Τιμή. Η βασική έκδοση του ST είναι 9750 έναντι 8990 του S. Αν αγοράσει κανείς εκ των υστέρων, παρμπρίζ, λασπωτήρα και σχάρα, η διαφορά έχει σχεδόν καλυφθεί. Και τα fairing του ST είναι επίσης τσιμπημένα, γύρω στα 400 το κομμάτι.

  16. ThanksDr.KC thanked for this post
  17. #13

    Joined
    Jan 2010
    Online
    01-14-10
    Posts
    3 / 0 / 0 / 0
    Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους μας.Εδώ και κάποιο καιρό με τρώει και εμένα η ίδια απορία για το F800s και πραγματικά θα ήθελα και την βοήθεια όσων μπορούν να βοηθήσουν.
    Το πρώτο μου μηχανάκι ήταν το Ζ750 της kawasaki,μετά και για ένα μήνα ένα varadero1000 και΄εδώ και κανένα χρόνο έχω ένα fazer600(το ντυμένο).Αυτό που μου λέιπει πάρα πολύ είναι η ροπή που με είχε καλομάθει το Ζ750 και αυτός είναι και ο λόγος που ζαχαρώνω το BMW.Διαβάζω ότι βγάζει 8,8 Kgr στις 5.800rpm το οποίο ακούγεται πολύ καλο,αλλά αυτό που με απασχολεί είναι άλλο.Μπορώ να κινούμαι π.χ. με 120-140Κm/h σε αυτό το εύρος στροφών με αρκετή ροπή έτσι ώστε να μην χρειάζεται να κατεβάζω συνέχεια?Γιατί και το Fazerάκι πάει καλά σε αυτά τα χιλιόμετρα αλλα για να ανεβάσει πρέπει να κατεβάζω τουλαζιστον 2 σχέσεις καθε φορα.Γενικότερα ταιριάζει το μηχανάκι σε καποιον που οδηγεί σχεδόν παντα μια(ή και δύο)σχέσεις πάνω?Υπό αυτές τις συνθήκες διατηρεί τον οικονομικό του χαρακτήρα?
    Σας ευχαριστώ εκ των προτερων και συγνώμη για το μέγεθος του post.

  18. #14
    Dr.KC's Avatar
    Location
    Athens - Greece
    Joined
    Sep 2006
    Online
    07-02-12
    Posts
    1,212 / 89 / 0 / 1
    Motorcycle
    '09 R1200GS
    Για χαρά Giourka,

    Εγώ δε ξέρω από νούμερα και ροπές, απλά θα σου πω τι θα έχεις και τι όχι από το F800S/ST:

    Λοιπόν ας αρχίσω από το τι θα έχεις:

    1. Κατανάλωση στα 6 Ltr/100Km (Από 5.7 μέχρι 6.3…στα ντουζένια)
    2. Μια 3η για μέσα στη πόλη.
    3. Μια 6η που στη εθνική με 130Κ/hαπλά τραβάς και φτάνεις μέχρι 210…
    4. Από Φώκαια μέχρι Σούνιο απλά πάς με 3η και στρίβεις με ότι βγάζει…άντε και καμία 4η, έτσι για να πεις ότι σε κάποια σημεία θα πας με 130.

    Τι δε θα έχεις:

    1. Το γρήγορο κιβώτιο του Z750
    2. To“μπάμ” του Ζ750 (Σε γενικές γραμμές το F800S/STδε θεωρείτε γρήγορο μηχανάκι….θα έλεγα ότι είναι σχετικά αργό για 800αρι)
    3. Την αθόρυβη λειτουργία του Fazer. Γενικά το F800S/STέχει ράθυμη λειτουργία και μπορεί να σε ξενερώσει.
    4. Την άνεση, την προστασία από αέρα, τη ροπή, και το κιβώτιο του Varadero.

    F800ST (07) / R1200GS (09)

  19. #15

    Joined
    Jan 2010
    Online
    01-14-10
    Posts
    3 / 0 / 0 / 0
    Καλημέρα dr. και ευχαριστώ για την απάντηση.Όταν λες δεν ειναι γρήγορο εννοείς από αποψη τελικής ή επιτάχυνσης?Ακόμα και με το μηχανάκι που έχω τώρα σπάνια 200αρίζω.

    Ξέρω γω ρε γμτ?800άρι με δεκα καφάσια ροπη και ψοφιμάκι?

  20. #16

    Location
    Athens
    Joined
    Dec 2009
    Online
    03-17-10
    Posts
    4 / 0 / 0 / 0
    Kalispera Giourka,

    Exw ena ST tou '07 me 47.000km! Me oles tis kabanies kai swsti sidirisi ta provlimatakia pou exei vgalei einai ptaismata... Eimai poli enthousiasmenos kai pistevw oti tha to kratisw mexri na pethanei!!! oson afora tin teliki tou einai girw sta 220 km (to idio kai sto S afou forane to idio motori). Apo epitaxinsi kinitai se ikanopoiitika plaisia!! Exei arketi ropi (kai me to parapanw gia na kaneis mia asfali prosperasi i opoia alli stigmi tin xreiasteis -trela logou xari-).
    Ta ipoloipa pou ithela na pw exoun idi ipwthei apo ta paidia tou forum!!

    To simadikotero omws einai pws oso to odigeis toso parapanw to euxaristiesai... Pistevw pws denesai mazi tou se allo epipedo..

    Elpizw na voithisa!!

    Kali sou mera

  21. #17

    Location
    Athens
    Joined
    Dec 2009
    Online
    03-17-10
    Posts
    4 / 0 / 0 / 0
    Παιδιά συγνώμη για τα Geeklish...

    Λάθος..

  22. #18
    Dr.KC's Avatar
    Location
    Athens - Greece
    Joined
    Sep 2006
    Online
    07-02-12
    Posts
    1,212 / 89 / 0 / 1
    Motorcycle
    '09 R1200GS
    Επανέρχομαι με βάση τα όσα είπε ο Vasilis.

    Quote Originally Posted by Vasilis Tsil View Post
    Eimai poli enthousiasmenos kai pistevw oti tha to kratisw mexri na pethanei!!!


    Μια από τα ίδια ισχύει και για μένα.

    Quote Originally Posted by Vasilis Tsil View Post
    oson afora tin teliki tou einai girw sta 220 km


    Έχω δει κάνα δυο φορές τα 240χλμ/ω. Στο GPSείχα ένδειξη 212χλμ/ω. Μια χαρά τελική θα έλεγα. Η μηχανή κινείτε με απόλυτη σταθερότητα μέχρι τα 180χλμ/ω.

    Quote Originally Posted by Vasilis Tsil View Post
    Apo epitaxinsi kinitai se ikanopoiitika plaisia!!

    Exei arketi ropi


    Έτσι ακριβός είναι. Θα έλεγα ότι κινείτε πάνω από ικανοποιητικά και το γκάζι του είναι όσο πρέπει να έχει ένας σβέλτος τουρίστας.

    Quote Originally Posted by Vasilis Tsil View Post
    To simadikotero omws einai pws oso to odigeis toso parapanw to euxaristiesai... Pistevw pws denesai mazi tou se allo epipedo..


    Αυτό είναι χαρακτηριστικό του μοντέλου. Γενικά είναι υπερβολικά ευχάριστο και ευκολοδηγείτε χωρίς να τρομάζει.



    F800ST (07) / R1200GS (09)

  23. #19

    Joined
    Jan 2010
    Online
    01-14-10
    Posts
    3 / 0 / 0 / 0
    Ηρθε η ώρα να σπάσω τον κουμπαρά μου φαίνεται

  24. #20
    Dr.KC's Avatar
    Location
    Athens - Greece
    Joined
    Sep 2006
    Online
    07-02-12
    Posts
    1,212 / 89 / 0 / 1
    Motorcycle
    '09 R1200GS
    Quote Originally Posted by Giourkas View Post
    Ηρθε η ώρα να σπάσω τον κουμπαρά μου φαίνεται
    Άντε ντε!!!

    Πάντως ότι θες ρώτα. Πάμε και για καφεδάκι και με τους άλλους. (Jof που είσαι???)

    F800ST (07) / R1200GS (09)

  25. #21
    jof's Avatar
    Location
    Athens, Hellas
    Joined
    May 2008
    Online
    09-26-11
    Posts
    301 / 0 / 0 / 1
    Ελα ρε Κώστα εδώ είμαι . Ακόμα να πάμε για το dWA. Τι έγινε μαζευόμαστε ?

  26. #22

    Location
    Ioannina, Greece.
    Joined
    Aug 2006
    Online
    11-22-14
    Posts
    255 / 0 / 1 / 15
    Motorcycle
    '06 F800S
    Quote Originally Posted by Giourkas View Post
    Καλημέρα dr. και ευχαριστώ για την απάντηση.Όταν λες δεν ειναι γρήγορο εννοείς από αποψη τελικής ή επιτάχυνσης?Ακόμα και με το μηχανάκι που έχω τώρα σπάνια 200αρίζω.

    Ξέρω γω ρε γμτ?800άρι με δεκα καφάσια ροπη και ψοφιμάκι?
    Να προσθέσω και εγώ κάτι.

    Το F800 έχει μια χαρά ροπή και δύναμη από χαμηλά μάλιστα σε όλες τις ταχύτητες. Και έγω πριν έπαιζα με ένα fazer 600 οποτε μπορώ να συγκρίνω.

    Αυτό που δεν έχει συγκριτικά με το Ζ παράδηγμα είναι αυτό το αίσθημα του να τρελένεται σε συγκεκριμένες στροφές, η ροπή είναι ισοκατανεμημένη σε όλη τη μπάντα των στροφών.

    Δεν είναι ότι δεν τραβάει είναι ότι δεν το νιώθεις, αφού για να καταλάβεις πολλοί που το τεστάρανε τον πρώτο καιρό λέγανε ότι δεν το προτείνουν για νέους οδηγούς γιατί μπορεί να βρεθείς με πολλά σε στροφές για τον παραπάνω λόγο.

  27. #23
    jof's Avatar
    Location
    Athens, Hellas
    Joined
    May 2008
    Online
    09-26-11
    Posts
    301 / 0 / 0 / 1
    Εντάξει ρε παίδες . Ούτε 1000 ούτε 1200 είναι το μοτόρι. Αλλά....... τα πιάνει άνετα τα 200 και σχεδόν 230+ (αν δεν σε πάρει ο άερας που φυσσάει στα μούτρα σου. Δεν είναι όμως για χόρταση. Εκτός αν είσαι μόνος σου και θέλεις έστω για μία φορά να δοκιμάσεις . Το γκάζι βέβαια είναι γλυκο το άτιμο....

  28. #24
    Dr.KC's Avatar
    Location
    Athens - Greece
    Joined
    Sep 2006
    Online
    07-02-12
    Posts
    1,212 / 89 / 0 / 1
    Motorcycle
    '09 R1200GS
    Quote Originally Posted by jof View Post
    Ελα ρε Κώστα εδώ είμαι . Ακόμα να πάμε για το dWA. Τι έγινε μαζευόμαστε ?


    Άναψε η ένδειξη dWA στο OBC πριν μια εβδομάδα και πήγα στα καπάκια για την αλλαγή των μπαταριών. Με την ευκαιρία άλλαξα και πίσω τακάκια.

    Πάμε μαζί στα παιδιά όποτε θες.

    Ααα, για να μη τρομάζει ο κόσμος, η ένδειξη dWA ανάβει όταν οι δυο ανεξάρτητες μπαταρίες του συναγερμού φτάσουν στο τέλος τους. Ο τύπος τους είναι CR123A 3V (Lithium) και πάνε από 3-4.50 ευρώ....εξαρτάτε τον κλέφτη. Η τοποθέτηση είναι απλή αλλά πας στο συνεργείο για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και παράλληλα να κάνεις και ένα check στον εγκέφαλο και να σβήσεις τυχόν errors.

    Η BMWλέει ότι αυτές τις μπαταρίες πρέπει να τις αλλάζεις κάθε 2 χρόνια. Εμένα πλάκα πλάκα άντεξαν 3 χρονάκια γεμάτα.

    F800ST (07) / R1200GS (09)

  29. #25

    Real Name
    fotis
    Location
    athens
    Joined
    May 2013
    Online
    05-01-13
    Posts
    1 / 0 / 0 / 0
    παιδια καλησπερα αγορασα τις προαλλες μια 800 st κ θα ηθελα να ρωτησω αλλους κατοχους για καταναλωσεις που έχουν μετρησει για κινηση εντος πολης..

Similar Threads

  1. Photos of our F800- Για ρίχτε φώτο να τρελάνουμε κόσμο!
    By Orfeus in forum Ελληνική F800 συζήτησ_
    Replies: 35
    Last Post: 10-11-11, 05:20 AM
  2. Πωλούνται μανιτάρια για st
    By jof in forum Ελληνική F800 συζήτησ_
    Replies: 9
    Last Post: 02-13-10, 03:52 AM
  3. Η εμπειρια σας με την bmw f800 r μεχρι τωρα
    By nightrider f800R in forum Ελληνική F800 συζήτησ_
    Replies: 5
    Last Post: 09-13-09, 01:55 PM
  4. Πωλούνται μανιτάρια GSG Mototechnik για F800ST
    By Leonidas in forum Ελληνική F800 συζήτησ_
    Replies: 5
    Last Post: 04-09-09, 06:21 AM
  5. Replies: 27
    Last Post: 09-20-08, 06:21 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts